Pracownik inwentaryzacji

Chcesz zdobyć nowe doświadczenie?

Poznać wiele interesujących osób?

A może jesteś studentem i poszukujesz dorywczej pracy?

 

Firma INVENT  Sp. z. o. o  poszukuje osób chętnych do współpracy na stanowisku:

Pracownik inwentaryzacji

Zakres obowiązków:

Ø  Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych

Ø  Obsługa urządzeń do skanowania towarów

 

Wymagania od kandydatów:

Ø  Dyspozycyjność w godzinach późno popołudniowych i nocnych

Ø  Znajomość podstaw obsługi komputera

Ø  Pełnoletność

 

Zapewniamy:

Ø  Atrakcyjne stawki: 10 – 12 zł/h brutto

Ø  Transport na inwentaryzacje wyjazdowe oraz dodatkowe premie

Ø  Umowę zlecenie/dzieło

Ø  Szkolenie przed przystąpieniem do pracy

Ø  Pracę w miłej atmosferze

Ø  Możliwość nawiązania stałej współpracy

 

Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy portal pracownika, który umożliwi Ci zapisanie się na wybrane inwentaryzacje w Polsce bez wychodzenia z domu.

ü  Dzięki rejestracji będziesz miał stały dostęp do ofert pracy

ü  Sam możesz ustalić swój grafik pracy

ü  Wszystkie formalności związane z zapisaniem się oraz dokumentami załatwisz online

Dodatkowo jeżeli znajdziesz osobę do pracy przy inwentaryzacji, która jeszcze z nami nie współpracowała i wprowadzi twój PESEL przy rejestracji, to za każdą taką osobę otrzymasz dodatekw wysokości 50 zł brutto, jeżeli osoba polecana przepracuje min. 5 inwentaryzacji w Polsce (w okresie do 2 miesięcy od wysłania polecenia)

Jeśli jesteś zainteresowany zaloguj się lub zarejestruj na naszej stronie www.invent.ag lub poprzez link umieszczony poniżej

http://rekrutacja.invent.ag/SGAccount/Login?ReturnUrl=%2f

W razie problemów z rejestracją lub logowaniem prosimy o kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Copywriter z językiem angielskim

O Firmie

Profesjonalne Pozycjonowanie - http://www.profesjonalne-pozycjonowanie.pl- to firma z branży reklamy internetowej. W 2013 roku zostaliśmy wyróżnieni w prestiżowym Konkursie Poznański Lider Przedsiębiorczości.

Opis stanowiska pracy

Do zadań copywritera będzie należało pisanie w języku angielskim dobrej jakości artykułów o różnorodnej tematyce i stylistyce na portale informacyjne, strony tematyczne, branżowe i specjalistyczne.

Oferujemy możliwość pracy zdalnej.

Wymagania:

- biegłe i swobodne posługiwanie się językiem angielskim w piśmie

- umiejętność pisania ciekawych materiałów na każdy temat

- samodzielność

- kreatywność

- pisarski polot

- lekkie pióro

- zacięcie dziennikarskie

- terminowość

- sumienność

- szybkość pisania

Dodatkowe atuty:

- doświadczenie pisarskie w języku angielskim poparte portfolio

 

Kontakt:

Profesjonalne Pozycjonowanie

ul. Naramowicka 47/109

61-622 Poznań 

tel.: 61 826 62 47

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Www: http://www.profesjonalne-pozycjonowanie.pl/

 

CV prosimy nadsyłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

Prosimy o załączenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

 

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

 

Rejon: w miejscu zamieszkania Arum S.A. i siedzibą w Przeźmierowie, ul. Rynkowa 5 oświadcza, że posiada możliwość zatrudnienia osób na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w dwóch specjalnościach:

               1.       Energia odnawialna

               2.       Pośrednictwo finansowe i ubezpieczeniowe Zatrudnienie może nastąpić po odbyciu szkoleń:

•        Z zakresu wiedzy o produkcie zakończonym zdobyciem uprawnień

•        Szkolenia sprzedażowego

•        Zajęć praktycznych - warsztatów sprzedażowych

Główne zadania:

•        Pozyskiwanie nowych klientów

•        Utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami

•        Aktywna sprzedaż produktów na powierzonym terenie

•        Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów z klientami

     •        Realizowanie założonych planów sprzedażowych Oferujemy:

•        Atrakcyjny system prowizyjny oferujący nieograniczone możliwości dochodowe

•        Wynagrodzenie minimalne - U50 zt brutto + prowizja * premia (umowa o pracą)

•        Indywidualną ścieżkę kariery i realny wpływ na wysokość wynagrodzenia

•        Elastyczne godziny pracy, dopasowane do realizacji indywidualnego planu

•        Wyselekcjonowaną ofertę produktów z rynku finansowego oraz energii odnawialnej

•        Profesjonalny pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych

•        Możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w ramach wtasnej działalności

•        Bezpośredni kontakt i opiekę koordynatora regionu

•        Dla bezrobotnych: dofinansowanie w ramach bonu szkoleniowego

     •        Opcjonalnie: dofinansowanie de minimis dzięki projektowi „Wsparcie w Starcie" Oczekiwania:

•     Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z klientami ■    Uczciwość, pracowitość i odpowiedzialność

•        Wyróżnianie się inicjatywą i podejściem do pracy z pełnym zaangażowaniem

•        Nastawienie na realizację celu i determinacja w jego osiągnięciu

•        Wykształcenie średnie

•        Niekaralność

Osoby zainteresowane proszone są o przestanie aplikacji zawierającej CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . Prosimy o zaznaczenie informacji, czy dana osoba posiada status osoby bezrobotnej

Pielęgniarka / Pielęgniarz

W związku ze zwiększającą się liczbą świadczonych przez nas usług medycznych zgłaszamy chęć zatrudnienia absolwentek Wydziału Pielęgniarstwa w Centrum Medycznym św. Łukasza w Częstochowie na stanowisko pielęgniarki.
Nasze oczekiwania wobec kandydatek
- dobre przygotowanie do zawodu pielęgniarki,
- umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office w stopniu podstawowym,
- cenimy odpowiedzialność, niekonfliktowość, zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole
- mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację.
Obowiązki na stanowisku pielęgniarki
- prowadzenie rejestracji pacjentów na wizyty lekarskie, zabiegi ambulatoryjne, zabiegi operacyjne i
fizjoterapeutyczne,
- wykonywanie zabiegów pielęgniarskich,
- asysta przy zabiegach ambulatoryjnych,
- pełnienie dyżurów pielęgniarskich na oddziale szpitalnym.
Co oferujemy
- przeszkolenie i wsparcie na stanowisku pracy,
- szkolenia i udział w badaniach klinicznych prowadzonych w naszej placówce,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
 
Wszystkich zainteresowanych prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny), na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
 
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz.. U. Nr 133 poz. 833)".
 
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom.

Pielęgniarka / Pielęgniarz – praca w Wielkiej Brytanii

Agencja Pracy Servizi Integrati Polona Sp. z o.o. zajmuję się profesjonalną selekcją i rekrutacją personelu tymczasowego. Posiadamy Certyfikat Wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr. 11129 Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

NURSES

Our Agencyisrecruitingnurses(m/f)forourclient,theNHSYeovilDistrictHospitallocated intheSouthWestofEngland,inthefascinatingSomersetCounty.Our client have many job positionsinavarietyofdepartments,includingTraumaandOrthopaedics, Emergency Admission Unit,Surgeryanda variety of “AcuteMedicine” wards,such asGastroenterology, Respiratory, Cardiology andStroke Unit.

Inrecentyears,TheTrusthasreceivedexcellentratingsforboththequalityofitsservicesandits financial management.The Trust isproud of itsdiverse andaward-winningnursing team.

Furthermore,astheYeovilDistrictHospitaliscommittedtogivethebestworkingexperienceto nurses  coming  from  overseas,  the  Trust  have  developed  a  range  of  benefits  to  make relocation as easyas possible.

Candidate profile:

·         Degree in Nursing

·         Registration with the NMC initiated or completed

·         Intermediate level of English

·         Interest to develop career in a public hospital within NHS

·         High standards of ethics, initiative, motivation, and professionalism

·         6 to 12 months professional experience

 

About the offer:

·         Permanent full contract,

·         Salary Band 5 (£ 21,478 to £ 27,901), dependent on demonstrated experience by the candidate,

·         Up to 1000£ relocation benefit including, but not limited to:

-          Reimbursement of the flight expenses or the UK,

-          Reimbursement of the deposit and first 2 months’ rent of any accommodation that you choose,

·         Career progression and development opportunities,

·         Possibility to start working as pre-registered nurse for your PIN.

 

Ifyouarepreparingforyourfirstworkingexperienceabroad,this opportunityisideal:Yeovilcan bereached easilyfromthe InternationalAirport ofBristol(lessthan 70km)withdirectlow-cost flightsfromthemajorPolishairports.Furthermore,theSomersetregion,with itsmild climate, makestheperfectlocation toenjoy, both thesparklingcity lifeof nearBathandBristol, and the beautyoftheEnglishcountrylandscape.

 

Agencja Pracy Servizi Integrati Polonia Sp. z o.o.

Al. Bielska 56/18, 43-100 Tychy

32 703 97 61

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez firmę Agencja Pracy Servizi Integrati Polonia Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach Al. Bielska 56/18, danych osobowych do celów związanych z procesem rekrutacji oraz udostępnianie danych potencjalnym pracodawcom w ramach prowadzonych procesów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) o Ochronie Danych Osobowych. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych, ich poprawiania oraz usunięcia."

Człowiek - najlepsza inwestycja