Pielęgniarka / Pielęgniarz – praca w Wielkiej Brytanii

Agencja Pracy Servizi Integrati Polona Sp. z o.o. zajmuję się profesjonalną selekcją i rekrutacją personelu tymczasowego. Posiadamy Certyfikat Wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr. 11129 Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

NURSES

Our Agency is recruiting experienced Nurses for Dorset County Hospital NHS Foundation Trust, in South of England, UK. Our client is looking for nurses with experience in the Haemodialysis, Cardiology, Respiratory Medicine, among other clinical areas. The hospital is located in Dorchester and near the famous Chesil Beach and coastal towns of Weymouth, Poole and Bournemouth. There is an airport in Bournemouth with flight connections with European cities.

Candidate profile:

·         Degree in Nursing

·         Registration with the NMC initiated or completed

·         Intermediate level of English

·         Interest to develop career in a public hospital within NHS

·         High standards of ethics, initiative, motivation, and professionalism

·         12 months professional experience

 

About the offer:

·         Permanent contract

·         Salary Band 5 (£ 21,478 to £ 27,901), dependent on demonstrated experience by the candidate

·         Free temporary accommodation in the first 3 months, accommodation is adjacent to the Hospital

·         Paid flight to the UK

·         Career progression and development opportunities

 

Our recruitment priorities are:

         General Medicine - Care of the Elderly

         General Medicine - Respiratory

         General Medicine - Gastro

         Surgery – Short Stay Surgical

         Surgery – Orthopaedics

 

We will offer:

         In-bound flight & transfer

         Up to 3 months assisted accommodation

         Assistance with gaining an National Insurance number, bank account and mobile phone contract

         A Preceptorship style programmes with up to 4 weeks supernumerary

         Assistance with ongoing English language training

 

The above will be fully funded by the Trust subject to 2 years continuous service.

 

Agencja Pracy Servizi Integrati Polonia Sp. z o.o.

Al. Bielska 56/18, 43-100 Tychy

32 703 97 61

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez firmę Agencja Pracy Servizi Integrati Polonia Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach Al. Bielska 56/18, danych osobowych do celów związanych z procesem rekrutacji oraz udostępnianie danych potencjalnym pracodawcom w ramach prowadzonych procesów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) o Ochronie Danych Osobowych. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych, ich poprawiania oraz usunięcia."

Referent ds. administracyjnych Oddział w Katowicach

 

Firma

Stanowisko/Dział

Sanpro Job Service BPO Sp. z o.o. S.K.

 

Referent ds. administracyjnych

Oddział w Katowicach

ul. Sobieskiego 11 pok. CD20

Adres: ul. Antoniego Słonimskiego 6

50-304 Wrocław

Telefon:

Fax:

www: https://stacjarekrutacja.impel.pl/

 

Osoba kontaktowa:

Justyna Marciniak

Tel. kom: 510-012-069

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Opis oferty

Wymagania:

 

- łatwości nawiązywania kontaktów,

- niekaralności oraz bardzo dobrej opinii w lokalnej społeczności,

- rzetelności, uczciwości, staranności,

- bardzo dobrej organizacji czasu pracy,

- nastawienia na realizację wyznaczonych celów,

- nie wymagamy doświadczenia zawodowego w sprzedaży produktów finansowych.

 

 

Opis zadań:

 

Osoba wykonująca zlecenie będzie odpowiedzialna za takie czynności jak:

- aktywne poszukiwanie Klientów,

- usługi doradcze w zakresie oferty pożyczkowej,

- podpisanie wniosku oraz umowy pożyczek z Klientem indywidualnym.

 

 

Warunki zatrudnienia:

 

- bezpłatne szkolenie wdrażające,

- elastyczne godziny pracy – możliwość pogodzenia współpracy z naszym Klientem z inną pracą,

- praca w obrębie miejsca zamieszkania i okolicy,

- wynagrodzenie prowizyjne,

- nagrody pieniężne i rzeczowe dla najlepszych Doradców,

- materiały reklamowe.

Miejsce pracy

-          Miejsce zamieszkania kandydata

Forma kontaktu:

Wymagane dokumenty:

 

e-mail, telefon

 

CV, zaświadczenie o niekaralności

Data złożenia oferty:

Data ważności oferty:

 

13.05.2015

 

31.05.2015

 

Pielęgniarka / Pielęgniarz – praca w Wielkiej Brytanii

JOBS PL SAdla swojego Klienta - brytyjskiej i prestiżowej firmy z branży medycznej poszukuje kandydatów/kandydatek do pracy na stanowisko pielęgniarza/pielęgniarki, który będzie udzielał specjalistycznych świadczeń zdrowotnych: pielęgnacyjnych, zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych pacjentom w brytyjskich szpitalach i domach opieki.


Pielęgniarka / Pielęgniarz – praca w Wielkiej Brytanii

Miejsce pracy: Wielka Brytania

Nr Referencyjny: NURSE/GB/Jobs.pl
 

Zadania i obowiązki:

·       Pomoc pacjentom przy czynnościach pielęgnacyjnych

·       Podawanie leków, pobieranie krwi, badanie ciśnienia

·       Ocenianie stanu zagrożenia życia i zdrowia, wdrażanie postępowania w ramach swoich uprawnień

·       Praca przy użyciu nowoczesnego sprzętu medycznego

·       Opracowywanie i wdrażanie dokumentacji pielęgniarskiej

Wymagania:

·       Rozpoczęta rejestracja w Radzie Pielęgniarstwa i Położnictwa w Wielkiej Brytanii (NMC) lub posiadanie numeru PIN

·       Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny

·       Mile widziane doświadczenie w pracy pielęgniarza, również praktyki studenckie

·       Umiejętność stymulowania układu oddechowego oraz ogólne umiejętności pielęgniarskie

Oferujemy:

·       Pracę w formie pełnego etatu na stabilnym stanowisku w nowoczesnych ośrodkach i szpitalach

·       Kontrakt na czas nieokreślony podpisywany bezpośrednio z pracodawcą brytyjskim

·       Szkolenia przygotowujące do wypełniania obowiązków

·       Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji – od 21.000 do 35.000 GBP/rocznie

·       Zakwaterowanie blisko miejsca pracy, pomoc w przeprowadzce do Wielkiej Brytanii

·       Praca z użyciem zaawansowanych technologii i sprzętu medycznego

·       Wsparcie w założeniu rachunku bankowego oraz uzyskaniu numeru ubezpieczenia społecznego (NIN)

·       Możliwość rozwoju zawodowego w środowisku międzynarodowym

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV w wersji polskiej i angielskiej na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

W temacie wiadomości prosimy wpisywać nr referencyjny NURSE/GB/Jobs.pl

 

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw z 2002 r Nr 101 Poz. 926 z późn. zmianami.)


Numer rejestru agencji zatrudnienia JOBS.PL SA: 107

Sekretarka/Asystentka

Obowiązki podstawowe:
- prowadzenie kalendarza;
- umawianie spotkań;
- tworzenie baz danych;
- organizacja imprez i konferencji.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy,
- znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego (B2),
- wysoka kultura osobista i miła aparycja.
 
CV + zdjęcie przesyłać (z dopiskiem PRACA W KATOWICACH) na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Instytut Doskonalenia Organizacji sp. z o.o.
pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa

Praca w dziale eCommerce

Bajdocja Sp. z o.o.
 
Cześć, jeśli to czytasz to dobrze trafiłeś. Wiesz o tym że ecommerce rośnie kilkadziesiąt % rocznie i dla tego pewnie 
aplikujesz? Poszukujemy osoby która pomoże nam prowadzić sklep internetowy od strony marketingowej. Sklep 
rozwija się bardzo dynamicznie i sprzedaż rośnie xxx% miesięcznie!!! Jak to na początku w startupach bywa dużo 
pracy i mało czasu, a jest to jeden z kilku naszych projektów… Szukamy osób które nie boją się wyzwań i ciężkiej 
pracy. Wybieramy najlepszych leserom dziękujemy! :) 
Praca w dziale eCommerce
Miejsce pracy: zdalnie
Czas pracy: 1-2 godziny dziennie
 
Zakres obowiązków:
Opracowanie strategii i jej wdrożenie w kanałach Social Media,
Zarządzanie informacjami znajdującymi się w serwisie internetowym – przygotowywanie i aktualizacja treści,
Koordynacja procesów związanych ze sprzedażą online,
Aktualizacja i rozbudowa serwisu internetowego,
Poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych narzędzi, technik aktywizujących sprzedaż internetową,
Opracowanie modelu współpracy i jego wdrożenie z partnerami zewnętrznymi. 
Twój projekt - ??
 
Wymagania:
Samodzielność oraz umiejętność planowania pracy własnej
Otwartość na innowacyjne projekty oraz wysoka kreatywność,
Łatwość samodzielnego pisania tekstów,
Umiejętność prowadzenia social mediów,
Łatwość nawiązywania kontaktów podczas współpracy strategicznej z partnerami,
SUMIENNOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE i WYTRWAŁOŚĆ
 
Oferujemy:
Możliwości rozwoju i realizacji własnych pomysłów,
Bardzo dobrą atmosferę pracy.
Warunki finansowe do ustalenia w zależności od doświadczenia i efektów. 
Elastyczny czas pracy.
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
W tytule maila proszę o wpisanie: Staż w dziale eCommerce
 
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 
 
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w 
mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o 
ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz 926, ze zm.)”. 
Człowiek - najlepsza inwestycja